środa, 14 stycznia 2015

Bomba pełna witamin

Witajcie kochani!!!

Ciekawa jestem jak Wasze nastroje...u mnie"cholerny"spadek formy.I tej psychicznej i tej fizycznej.Bardzo męczy mnie już ta pogoda,ciągła szarówka za oknem,nieustający deszcz i wiatr...a do tego wszystkiego juz drugi tydzień męczy mnie nie mająca końca grypa(apsik,apsik)
Brakuje mi odrobiny słońca :-(.Zapragnęłam wiosny...aby ja przywołać i troszkę rozświetlić nasz dom,zakupiłam tulipany...na soleny weszły kolorowe poduszki i świeczki...



...a najwiecej koloru dają świeże,pachnące owoce z których robimy sycące,energetyczne koktajle.

To taka nasza mała bomba witaminowa :-)))


Pozdrawiam i przesyłam dużo słońca w te pochmurne,szaro-bure dni.
Jacqueline Jordan

10 komentarzy:

  1. Ano spadek formy i u mnie:)) Niesamowicie soczyście u Ciebie - muszę też pomyśleć o takiej bombie witamin:)))
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu życzę więc pozytywnej energii, a bombę polecam :-)

      Usuń
  2. A wiesz ze i mnie jakies chorobsko dopadlo? Kolazanka byla u mnie wycalowala mnie wysciskala, a potem razem zesmy w lozku lezaly :) Tzn ona w swoim a ja w swoim :) na szczescie dzis juz lepiej. Tobie tez zdrowka zycze! A takie koktajle to samo zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)..tak to Marylko bywa,że przy cełowaniu i gratis może nam wpaść :-)))
      Zdrówka życzę ...dziękuje za odwiedziny:-)

      Usuń
  3. no nieźle:)) ja z granatami ,a TY z bombami na wiosnę wyskakujesz :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha...widzisz,jakie wybuchowe z nas kobietki :-)
      A wiosny czekam i czekam...a za oknem raz po raz śniegiem straszy :-(

      Usuń
  4. Jakie apetyczne - zapisuje się na następne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam...zapraszam...tez lubimy takie śniadania :-)
      Miło mi,że mnie odwiedziłaś :-)

      Usuń
  5. smakowicie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń